Friday, October 2, 2020

rindu.. tapi aku x mampu gapai tanganmu


sejujurnya aku rindu.. 

rindu sangat sangat... how we are being so close to each  other.  now tiba tiba hubungan jadi renggang.. 

tangan aku dah tidak mahu kau gapai. 

senyuman aku dah x membawa kegembiraan. 

kehadiran aku.. mungkin dah tak bermakna buat kamu. 


how i wish masa boleh berputar.. 

masa kita sedang gembira.. 

have some time to hav some good chat together.. 

aku cuba.. tapi respon kejung kamu.. buat hati aku tercalar.. ego aku sakit.. hahaha.. ade lagi ke ego dalam diri ni.. 

when i try to make some conversations together.. the reply... make my moves stop.. aku jd bingung harus buat ape. 


salah diri sendiri ke.. hilang dek terbuai layanan kamu. 

salah diri sendiri ke.. salah tafsir kebaikan kamu. 

salah diri sendiri ke.. berpegang pada harapan yang entah ada atau tidak.. 


i luv u.. 

i luv u so much

and i miss you 


No comments:

Post a Comment