Sunday, September 13, 2020

Jangan Jadi Tin Kosong laaa Weii

 

hari nie aku sempat naik hantuuu sekejap..

teremosi..

ye la.. terjaga dari tidur.. ade yang ajak bergaduh..

mungkin bagi dia bercanda.. tapi.. ayat dia.. perghhh mintak kena penampar.. 

yang xboleh tahan.. sorang nie mempersoalkan keje aku..

ehh.. keje aku ke nak promot ko? dah bahan promot tu aku yang edit.. ko yang post dulu x boleh ke?

mintak makan suapppp lagi.. 


memekakk.. konon hebatt...

tapi.... hasil dia?? huhhh.. buseeetttt amatt... yillekk. 

nak memekak... pastikan nampak bijak..

"boleh je buat list.. kang nanti kata buat kje admin.. kan admin ade" 

ko rasa... keje aku nak hadap korang je keee??? 


pastu.. yang sekor lagi.. suka nauu buat perkara x bincang dulu.

x bincang nak buat ape.. ape risiko dia.. how to handle dia..

xpeee... esok.. aku diam 1 hari.. 

nasib ahhh.. gonna mute those people esok.. 



No comments:

Post a Comment