Friday, September 18, 2020

susah ke aku untuk hidup bahagia

 aku penat..

jujur aku cakap.. aku penat

penat untuk mengejar bahagia.. 

penat untuk  mencari bahagia.


if u ask me right now.. ape itu bahagia.. 

aku hanya mampu senyum.. 

xterluah ape yang aku rasa.. 


been weeks aku dalam perang emosi.. 

bukan takat tu.. aku berperang dengan otak nakal aku. 

i dunno what to do.. 

termenung... cuba  bizi kan diri.. 

tp kdg2 aku x mampu buang or halang rasa sunyi ini dari datang.. 

dont worries.. xde yang amik peduli.. 


luahkan??? xmungkin semua akan faham..

ada jugak yang tidak mahu mendengar.. 

dah buta hati.. tuli telinga agaknya bila benda yang sama wujud. 

yang mereka katakan.. aku yang biarkan diri aku tersiksa.. aku biarkan diri aku dihina.. aku biarkan diri aku dipandang rendah orang..

tapi.. apa daya aku.. 

dalam perjuangan ni.. aku sendiri.. 

untuk ape aku mengaum bak singa tunjuk jajahan klu yang sorang lagi buka pintu lain.

untuk ape aku bermatian bela diri.. andai yang sorang lg beri sebab untuk aku dikeji.. 

biasalah.. aku mungkin dah x ada guna pada dia... 

tukang bagi pening kepala.. 

tukang bagi rasa geram dan marah.. 


aku dah penatt.. 

shud i give up dalam perjuangan hidup mencari bahagia?



No comments:

Post a Comment