Saturday, January 2, 2021

Mak Aku Tetiba Kesahkan Kete Aku.. Musykil ni

Hey Gaiss.. 

tadi mak aku tetiba ketuk pintu aku.. (ok.. normal..)

then.. dia tetiba tanya pasal kereta aku.. (ni.. masih okey..) 

dia tanya pasal nak service kete aku ( ni.. tak normal


bukan nak ngutuk ke ape.. 

tapi sebelum nie.. mummy tak pernah kesah la pasal kete tu.

terlungkup ke ape ke.. tak pernah kesah..

kalau katakan 1 minggu aku x panaskan enjin kete tu... dia pon buat bodoh je..

aku isi air ke ape ke... dia nengok je..

ape ape pasal kete tu.. dia x peduli... 

yang dia peduli.. jangan pakai duit dia.. 



cuma.. ade la dia pakai jugak sekali sekala..

bila kete satu lagi tu adik pakai..

tapi.. bila dia tetiba nak servicekan kete aku.. aku macam musykil..


so.. aku pon korekk punya korek punya korek..

rupanya memang ada udang sebalik mee.. 

dia nak mentaram kete aku pergi perlis nanti..

pastu drive kete aku lagi... pergi balik melaka

eh eh eh.. sesedap perisa dia je.. 


mummy : " hari tu masa balik kampung christmas ari tu.. mama cakap sedap la pakai kete ko ni kak.. elokk je bawak... so.. kitorang nanti nak pergi perlis.. mmy nak bawak kete ni la pergi sana.. muat la kalau 6 orang pergi kan.. " 


dengg ~~!!!!

tu diaaaa... mama (mak cik aku) puji kete aku... 

terus kembang semangkok mak aku ... and dia offer diri service kete

and akan mentaram kete aku nantii..


to my mama.. lepas ni.. silakan puji puji lagi melambung kete kita tu ye..

moga mak kita rajin melaburrr lebih lagi kat kete kita..

** next target = CAT KETE BARU ** 

hehehhehee.. amin amin amin





Love, 

Cik Purple

No comments:

Post a Comment