Wednesday, October 9, 2019

Bagi Peluang Untuk Disalahfahamkan


terdetik hati nak berbicara..
tentang 1 isu ni..
Bagi Peluang untuk disalahfahamkan
kisah ni xde kaitan dengan Cik Purple pon..
cuma terdetik jugaaa ape pandangan korang kan...
and opkosss akan ku bebel pandangan aku pasal isu ni.. 

kisah dia macam ni..... 
one of my fren ni dia kononnya nak janji keluar dengan sorang kawan ni..keluar makan bersama ... tbe2 kata xdapat nk pergi..pastu upload pulak tengah dinner dengan orang lain...jadi si kawan ni macam kecewa la.. sakit hati.. geram.. dah janji nak keluar.. cancel  konon kata ada kerja.. tapi upload tengah dinner dengan orang lain.. yang orang ni dok la kataaa betul dia ade keje.. 

so.. bagaimana??? 

if bende tu jadi kat aku.. semestinya aku akan sakit hati punyaaa..
sebab.. dah elok plan tbe2 dia cancel last minit.. 
tp gatal upload pasal ko dating dengan orang pulakk.. 

for me... berkata-kata tu sahaja x kuat..
gambar tu pulak antara bukti ...
jadi dimana kekuatan kata-katamu ituuu.. 

1st thing 1st... jangan galak sangat..
jangan galak sangat berjanji..
kalau xboleh.. then bgtahu tak boleh..
dont give hope at first... 

2ndly .. jangan galak sangat bercinta.. sampai lupa donia..
u need to know.. lots of people watching you..
dah tahu mengguris hati seseorang... yang lain-lain tu steady je diam diam..
xyah galak sangat nak tunjuk kat orang.. 

ni pandangan aku laa..
pandangan ko.. aku xtahu


No comments:

Post a Comment