Friday, October 25, 2019

Jeles ke Aku?


ermm.. aku xtahu laaa kenapa..
aku sendiri x pasti kenapa..
and mcm mana ni boleh terjadi..
pastu...apa sebenarnya yang terjadi. 

ermm.. xmo laaa kongsi nama or nickname dia..
kang korang cepat je nak teka..
tapi... biar rahsia je laa siapa dia tu ehh..

Cik Purple tetiba terasa pelik...
nape ehh hati macam x berapa suka..
nape ehh hati macam x berapa gemar.. 
bila tiba tiba ade orang baik n sangat sangat rapat dengan orang yang rapat dengan kita.
rasa macam jeles pon ada..
rasa macam tercabar pon ada..
rasa macam sakit hati pon ada.. 

ermm... padahal sebelum ni okey je..
xde pulak dia gegedik mcm ni.
xde pulak dia over over mcm ni..
tapi.. bila tetiba2 dia mcm clingy semacam..
aku rasa macammm ehhhh menyampah pulak..
tapii.. siapa aku dengan dia.. 
so.. diam je laaa.. 

mebi.. aku kne redha..
mebi aku akan berdepan dengan satu lagi kehilangan..
mebi......

hmm.. x pe laaa..



No comments:

Post a Comment