Thursday, October 31, 2019

The Moody Cik Purple



The MOody CIk Purple

tadi keluar makan with this 'familia' 
at first memang rasa malas nk keluar..
xde mood dah..
mood ke laut,.
tapi sebab nak pi amik duit kat bebudak ni..
and plan for this 1 kind of event.. 

entah la.. tengah lepak lepak..
tiba tiba strike something..
mcm kne petir..
and semua lepas tu jadi x best..
rasa x best..
rasa semak..
rasa x selesa...

dari lepak nasi lemak 223..
dorang ajak lepak snooker..
so the guys gonna lepas gian main snooker. 
so.. okey je... and gerak..
me like.. okey.. lets go out from this messy n bising place..
wait them kat tepian jalan.. and gerak ke snooker. 
haaa.. kat sini laaaa tbe2 diorang dok tnye tnye..
and im okey. 

masa kat snooker..
i dok dendiam je..
layan diri..
layan fon..
but big boss keep message me..
ade la tu dia x puas hati with my answer.. 
so.. he keep asking and texting me. 

dr snooker... ke mamak..
sebab one of the girl tu tunggu her friend. 
okey.. me like okeyy.. 
masa dok nungguk tu..
boleh pulak bebudak ni main game..
ajak lepak. tapi main game.
jadi aku yang x main game ni nk buat ape..
melangut??? huhhh bosan ahhh.. 

lepas tu... sorang ni try la pujuk me..
dok bersayang sayang..
ape sumer..
but end up talk something lg tambah geram..
and i walked awayyy.. 

nasib korang ahhh..
sekali sekala memang aku datang mood x best aku..
moood malasss aku..
ko jangan salah laku..
memang aku bolayannnnn... 

No comments:

Post a Comment