Saturday, December 14, 2019

am i not good enough



i always think.. a d said to myself
be nice to people
be there for people
be free with people

jadi baik.. 
selalu ada..  
tu selalu aku cakap kat diri aku.. 
walaupon cmne marah aku sekalipon.. aku hadap
kalau aku sakit sekalipon.. xpernah aku buang orang
klu aku bizi sekalipon.. aku cuba ada.. 
walaupon aku xmampu selesaikan masalah mereka
tapi aku cuba adakan diri aku pada mereka. 
let them know my presence 
be a good listener 

tapi.. akhir akhir ni.. 
aku keep asking myself.. 
am i not being good enough to them

Mr Big Boss.. i lost him 
entah ape salah aku.. 
entah ape silap aku.. 
aku bagaikan ilang dia
mebi aku a bit strict... 
mebi aku a bit bold
tapi.. aku terkena tempias
i think ive been ignored by him
kdg2 nk bincang dgn dia pon xblh. 
biarlah dia tgh bahagia.
tp bahagia ke kalau dia bagaikan robot depan kitorang
hmmmm.. his life.. his choice

bape banyak kali aku cuba halang Ben dr berbunyi
aku bukan ape.. aku risau.. 
nnt terasa.. mcm2 bnde bkn2 dia boleh buat
and we as friend cuba elakkan dr dia buat

Mr Ted pulak.. 
ape yg xckup ada aku
ape yang x ckup lagi aku bagi
ape salah aku
bila dia terasa.. perlian yang aku dapat
bila dia terasa... dia tolak aku.. 
xpon jd mamat ais ketul batu. 

pilih jalan untuk curang dengan aku
pilih jalan untuk khianat pada aku.. 
ape salah akuuu
ape dosa aku
aku xcukup pada aku.. 

am i not being good enough? 

No comments:

Post a Comment