Monday, December 16, 2019

new agreement



entah laaa.. aku ni bodoh ke apeeee
dslam aku fight my suicidal thoughts tadi.  
tbe2 aku jd baikk

aku tuntut janji aku dari dia.. 
"once dia sentuh pompuan... dia kena nikah dengan aku"
aku tuntutt..
dia balas someday.. 
and dia kata dia tahu nak buat ape.. 

aku bg masa smpai raya.. 
if xde progresss anything.. u gonna see what im gonna do

dalam discussion kali nie.. 
dia xboleh in contact sesuka hati dgn mana mana girls
nk keluar kne update
x buat hal bebukan.. 
no more girlssssss

once kantoi.. aku mintak 1gram syiling emas 99.99%
mamposss nak kata aku gila ke
materialistik ke.. 
kikiss ke ape ke. 
xmau aku sakit sia sia. 
biar sakit dapat harta.. sedap juga kann. 

tapi.. he demand jugak
xmaluu.. dh buat salah nak demand demand kannn.. 
eee.. xmalu betol 

dia nak aku pergi check up
* which i tambah only if dia bawak *
at first dia bising.. then i ingatkan dia.. 
xpernah i pergi check sensorang.. 
selalu org bawak.. n most of the time aku pergi tu dengan dia. 
so.. he got my point 

dia demand. aku xde suicidal thoughts 
aku x cut
aku x do stupid things
be healthier.. makan ubat. 


No comments:

Post a Comment