Saturday, December 28, 2019

betul ke ape yang aku buat ni


i keep asking myself.. 
betul ke ape yang buat ni. 
betul ke aku nak kahwin. 
betul ke dia benar nak kahwin dengan aku.. 

aku xtau.. aku x de jawapan. 
aku dah terlanjur bgtau mummy.. 
i hope mmy x expext ape ape. 
dia pulak.. xtau ape progress dia. 
nak ditanya tanya.. 
nanti dikatanya serabut. 
nak bersoal jawab.. nnt katanya menyuruh nyuruh pulak. 
akhirnyaa.. aku diam.. 

semalam we hav a small fight.. 
erm.. dia bg 1 quote..
and memang aku terasa.. 

"i asked my heart, why i cant sleep at night?
heart replied, because you slept in the afternoon, dont act like you're jn love"

at first. aku gelak gelak.. 
then.. bila bgtau aku x berpura pura.. 
dia persoalkan aku. 
persoalkan aku tersalah taip nama kak ipar dia
aku ni x alert. 

ermm.. entah laaa.. 
mebi gurauan.. 
tapi kenapa entah aku terasa sangat.. 
aku rasa macam dia x percaya kat aku.. 
bagaikan dia x yakin nak nikahi aku. 

td aku tnye... 
sayang ke dia pada aku
benarkah dia ingin nikahi aku
yakinkah dia.. ikhlaskah dia.. 
he reply me.. dia xtahu. 

what shud i expect from this answer. 
aku buntu.. 


No comments:

Post a Comment