Monday, December 2, 2019

Priority


after a talk with Mr Ted ...
sebabkan aku xtahan tekanan tu..
aku text Mr Big Boss...
aku bagitahu i need him..
i need him like urgently..
i want to see him like urgently..
im feeling of dying..
aku call dia merayu rayu aku nak jumpa dia 
i need to burst my feelings to him...
and masa tu.. otak aku cuma fikir dia jeeee...
tapi.. masa tu dia tengah keluar dengan cik sayang dia. 
tetiba call back kata mak dia pulak sampai tetiba.. 
then i said.. i need him so badly..
kalau perlu aku gi KL..aku gi KL..
pukul 3-4 pagi sekali pon.. aku akan pergi..
semata aku nak lepaskan perasaan aku. 

every seconds of me that time..
aku dh menggigil..
aku nak bunuh diri..
aku nak buat bende bukan bukan.. 
yet aku tahann.. aku cuba lawan..
aku cakap.. "sabar... sabar... nanti Mr Big Boss datang jumpa.." 

semalaman... semalaman... aku tunggu.. dia xdatang.. 
dia janji nak mesej balik...
dia hilang..
dia hilang....
and aku cuba sabar.. aku cuba tahan.. 

since ari ni dia dia kerja..
and kebetulan dia ade update.. dia balik awal.
i keep mesej.. aku merayu sekali lagi aku nak jumpa dia..
dari awal... dr siang aku mesejj... aku mintak sangat nak jumpa..
aku mintak sangattttt 
aku merayuuuu..
dia kata... nanti dia contact balik.. 

pas dia balik dr duty call dia..
dia buat kerja part time dia..
fine.. aku sabarrrr..
pastu dia pergi lepak....
masa dia pergi lepak....
aku dah start sakit hatii..
but aku sabarrr... 
sabarrr... kejap lagi dia datang ehh.. 

tetiba lepas lepak..
dia text.. 
"hey babe... i just figure out my scedule.. i free jumaat tengah hari and malam "
BANG !
pistol terus tembak otak aku...
babi ape kauuu ni.. 
aku nak jumpa ko sekarang....
aku perlukan kau sekarang..
ko suruh aku tunggu hari jumaat???!!!

aku dah rasa nak bunuh diri..
aku dah rasa nak mati...
kau kata aku kena tunggu kau hari jumaat??
ni bukan aku nak buat session rawatan tau..
aku dah xtahan nak burst out..
ko suruh aku tunggu?
aku at the edge of the roof top then ko suruh aku tunggu???

dengan selamba badak..
badan menggigilnyaaa.. 
pisau... 
ZAPPP !!!!!
ZAPPP !!!!!
ZAPPP!!!!!

terima kasih Mr Big Boss
terima kasih.. 

masa nie.. aku tahu.. ko bukan dah abang aku..
masa ni... aku tahu.. aku dah xde sape..
masa nie.. aku tahu.. ko bukan "penyelamat" dah di mata aku..
masa nie aku tahu.. ko dh hilang title "medical staff " di mata aku..

dan aku tahu... 
aku x bawa erti ape ape walaupon sebagai kawan pada kau.. 



No comments:

Post a Comment