Saturday, December 14, 2019

shud i walk away?




hari ni.. sekian kali lagi.. 
bertekak dengan Mr Ted. 
at 1 side... aku gembira dia muncul balik
he makes effort untuk pujuk aku.. 
he makes effort to calm me down
dia nampak aku lepas pasal kes kantoi curang ari tu

at 1 side lagi... 
aku masih sedih
aku masih kecewa
aku masih sakit with all what happen. 

this negative thoughts.. 
overthinking 
demons in my head pulak xmo lepaskan aku
keep on asking me doing stupid things 

aku nampak dia terluka.. 
aku nampak dia rasa bersalah
aku nampak dia kecewa dengan aku

mebi i should walk away? 
should i block him anywhere? 
so that dia xtau ape jadi pada aku.. 
so that dia xkan rasa bersalah
so that dia xkan rasa risau
so that aku xkan susahkan dia
so that dia boleh cari bahagia dia.. 
so that dia boleh jadi gembira

aku xnak terasa disayangi sebab simpati
aku xnak terasa disayangi sebab empati
aku xnak terasa disayangi sebab rasa serba salah. 
kerana aku dah merasa peritnyaaaaa
bila manisnyaaa itu hilang. 
aku seperti hilang

No comments:

Post a Comment