Wednesday, August 12, 2020

Cemburu



at this hour.. i just suddenly thinking about that girl..
entah.. x tau kenapaaaa..
but i dont even like this feeling.. 

AKU CEMBURU..
sangattt.. sangatt.. sangatttt sangatttt cemburu.. 
aku takut kalau bae bagi perhatian pada dia..
aku takut kalau bae layan dia..
aku jadi marah bila bae layan dia.. 
aku takut kalau bae tersangkut dengan dia..

AKU CEMBURU
aku jadi marah bila aku pernah baca conversation bae dengan dia..
aku jadi marah bila aku nampak dia tagih perhatian dari bae.
aku jadi marah bila aku nampak nama dia muncul dari notifikasi fon bae.. 


AKU CEMBURU..
aku rasa marah sampaikan aku rasa nak mesej dia..
aku nak dia tahu aku wujud antara bae dan dia..
aku nak dia tahu.. aku x suka pada dia..
aku nak dia tahu... aku x selesa pada "persahabatan" dia.. 
aku rasa mcm aku nak buat dia sakit hati macam mana aku sakit hati nampak nama dia kat notifikasi fon bae. 
sumpahhhh... aku marahh..


what shud i do?
shud i do that??? 
urghhhhhhhhh... i just hate this feelings. 

No comments:

Post a Comment