Monday, July 27, 2020

i dont what to do... need help



Allah duga aku sekali lagi.. 

kes dia kantoi curang lagi sekali
aku xtau aku nk buat ape.. 
perasan yg perangai dia pelik semenjak 2 menjak ni..
terdetik instinct aku... untuk chexk fon dia. 
betull.. privacy dia.. better aku xcheck
org kata it's better u dont know.. than u know something u shdnt know
tapi... aku xmampu menolak perasaan ingin tahu.. 
ternyata... sesuatu yg sangat menyakitkan muncul.. 
aku baca satu persatu.. 

dia curang lagi gaissss.. 
masyaallah.. luntai.. punah semua hati aku.. 
tega betul dia.. 
sampai hati dia buat aku mcm ni.. 
since aku nk pergi oliday.. aku cuba sabarkan diri.. 
jgn meledak.. jgn meletup..
tapi aku juga manusia.. 
ade hati.. mana mungkin aku simpan.. bila dia juga uji sabar aku. 

akhirnya aku meledak.. 
mengatakan aku tahu sesuatu yang mungkin xpatut aku tahu. 
dan dia semakin menjauh.. 
aku soal beberapa soalan.. tapi cuma diam yg aku dapat. 
otak jahat aku sendiri bagai nak gila cipta alasan n jawapan.. 
hingga aku x tahan.. 
aku bagaikan mahu bunuh jiwa akuu.. 

helpppp... 
i need helppp... 

No comments:

Post a Comment